1. Dispoziţii generale
1.1. Acest site web (numit în continuare „SITE”) este proprietatea S.C. SECUIANA S.A., (numit în continuare „SOCIETATE”) cu sediul în mun. Târgu Secuiesc, judeţul Covasna, Str. Păcii, Nr. 42, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J/14/830/1992, tel. +40 267 363 440, fax. 40 267 361 549, adresa de e-mail online@secuiana.ro.
1.2. Folosirea, incluzând vizitarea şi cumpărarea produselor de pe SITE, implică acceptarea implicită a termenilor şi condiţiilor de mai jos
2. Despre comandă
2.1. Toate produsele de pe SITE, sunt vândute numai pe bază de factură, astfel că, în acord cu legislaţia fiscală în vigoare, factura trebuie completată, obligatoriu, cu datele complete ale clientului. SOCIETATEA se obligă ca aceste date colectate să fie ţinute confidenţiale şi să fie folosite doar în scop de vânzare către client.
2.2. Comanda se poate plasa telefonic sau online prin înregistrare.
2.3. E-mailul primit după depunerea comenzii online nu reprezintă o confirmare concretă a comenzii. Este doar un răspuns automat cu caracter informativ, conţinând datele comenzii.
2.4. Încheierea contractului şi transferul dreptului de proprietate asupra produselor comandate de pe SITE se produce la momentul confirmării comenzii şi stabilirii detaliilor legate de livrare prin email sau telefonic.
2.5. Locul încheierii contractului este la sediul S.C. SECUIANA S.A., în mun. Târgu Secuiesc, judeţul Covasna, Str. Păcii, Nr. 42.
3. Produse
3.1. Imaginea produselor au caracter informativ, produsele livrate pot diferi de imagini sau de descriere în orice mod. De asemenea, unele caracteristici a produselor prezentate pe site, pot fi modificate de către SOCIETATE fără preaviz sau pot conţine erori de operare.
3.2. Disponibilitatea afişată pentru produse poate să nu mai fie valabilă în momentul în care se va procesa comanda. În cazul în care produsele comandate nu sunt disponibile, clienţii vor fi informaţi în cel mai scurt timp posibil.
3.3. Promoţiile/ofertele prezente pe SITE sunt valabile în limita stocului disponibil.
3.4. Toate produsele comercializate pe SITE, beneficiază de condiţii de garanţie conforme legislaţiei în vigoare şi politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.
3.5 Produs neconform cu specificaţiile de pe site
În cazul in care produsul primit nu este conform cu specificațiile de pe site menționate în pagina produsului achiziționat la momentul achiziției, Cumpărătorul poate trimite produsul înapoi. Lipsa de conformitate apărută în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezumă ca a existat la momentul livrării acestuia (până la proba contrară). Se considera excepții cazurile în care prezumția este incompatibilă cu natura produsului sau a lipsei de conformitate. Pentru perioada de la 6 luni la 2 ani, lipsa conformității va trebui dovedită de consumator.
3.6 Mărimile şi cotele produselor noastre corespund standardelor româneşti. Dacă sunteţi obişnuiţi cu mărimi germane, italieneşti, englezeşti, franţuzeşti sau internaţionale: S-M-L-XL-XXL, etc, vă rugăm consultaţi Ghidul Mărimilor, unde găsiţi echivalenţa acestora cu, mărimile româneşti. Sacourile au pe mânecă iar pantalonii pe betelie o etichetă de carton cu mărimile echivalente: românesti, germane, franceze, italiene şi engleze.
Pentru a alege mărimea potrivită, luaţi măsurile corpului corect aşa cum sunt indicate în pictogramă şi descrierea fiecărei cote în parte, după care, din tabelul de dimensiuni vă alegeţi mărimea produsului pe care-l comandaţi.
Secuiana nu poate fi trasă la răspundere pentru mărimea necorespunzătoare comandată de Dumneavoastră, însă noi schimbăm produsul, dacă a-ţi greşit mărimea. Noi încercăm să vă prezentăm cât mai fidel culorile pe website, dar vă amintim faptul că nuanţa culorii vizualizată de Dumneavoastră depinde de caracteristicile tehnice ale monitorului utilizat, aşadar este posibilă o oarecare diferenţă de nuanţă între produsul primit şi nuanţa văzută pe monitorul Dvs.
3.7 Preţurile comunicate pe site includ TVA. Produsul va fi livrat prin curierat cu ramburs, coletul trebuie plătit la preluarea acestuia. Taxa de livrare este de 25 Lei, iar în cazul comenzilor de peste 400 Lei, livrarea este gratuită.
3.8 Calitate
Produsele Adam’s au fost testate prin lot probă (serie “0” ) înainte de fabricaţie, după care au fost controlate 100 %.
Sunt efectuate teste de contracţie la spălat, păstrarea culorii, a tuşeului, astfel încât să nu se micşoreze mărimea prin spălările efectuate de Dumneavoastră. Deasemenea sunt făcute teste privind durabilitatea (rezistenţa la purtare: cusături, ţesătura la rupere sau deteriorare).
În eventualitatea apariţiei unei probleme, nu ezitaţi să contactaţi compartimentul nostru RELAŢII CLIENŢI la telefonul 0267 361 599.
4. Livrare
Există două grupe de produse cu termene de livrare diferite:
Produse în stoc – se află în stocul SECUIANA din Târgu-Secuiesc. Termenul de pregătire şi livrare inclusiv transport este de maxim 7 zile.
Produse la comandă – se află în reţeaua de magazine Adam’s by Secuiana. După înregistrarea comenzii veţi fi contactat prin e-mail (în afara răspunsului automat) pentru confirmarea dacă produsele comandate există în stoc sau nu. Termenul de pregătire şi livrare inclusiv transport este aproximativ 2 săptămâni.
5. Plata
1) RAMBURS – CASH la livrare (contravaloarea coletului se plătește curierului care livrează produsele. Chitanța va fi emisă de către curierul cu care se trimite coletul).
2) Transfer bancar (pe baza facturii proforme transmise in format electronic dupa plasarea comenzii se face plata prin virament bancar)
Veţi primi un mesaj automat pe adresa dumneavoastră de e-mail care va confirma primirea comenzii iar apoi veţi fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru stabilirea ultimelor amănunte.
3) Plata online cu cardul
Poti plati folosind cardul tau de debit/credit, rapid și în siguranță, folosind serviciile EuPlatesc.
Selectând această metodă de plată, veți fi redirectionați pe pagina securizată a procesatorului de plati.
6. Returnarea Marfii
Conform prevederilor legislaţiei române, clientul poate returna oricare dintre produsele comandate în termen de 10 zile lucrătoare de la recepţia lor, caz în care veţi suporta costul transportului. Contravaloarea produselor returnate vi se plăteşte în 30 de zile de la recepţia lor prin mandat poştal sau transfer bancar când se specifică contul.
Pentru a nu vi se refuza plata, produsul returnat trebuie să conţină toate etichetele originale, umeraș să nu fi fost purtat, să nu fie deteriorat şi să fie returnat în ambalajul original sau un ambalaj corespunzător care să menține în întregime calitatea produsului.
Expeditorul răspunde pentru deteriorarea sau pierderea produsului în timpul transportului.
u se primesc colete cu plată ramburs. Plata transportului se face de expeditor. Înainte de a se returna un produs, vă rugăm contactaţi compartimentul nostru RELAŢII CLIENŢI la telefonul +40 267 361 599 sau +40 744 977 679.
Orice produs poate fi schimbat, ca mărime, culoare în limita stocului existent în momentul convorbirii. Dacă există pe stoc înlocuirea se face imediat după ce s-a primit produsul returnat. În cazul că nu e pe stoc, puteţi alege altă culoare, sau alt articol, cu achitarea eventualelor diferenţe de preţ şi a taxelor de livrare.
Returnarea se face catre sediul SECUIANA cu menţiunea pe colet ‘DEPOZIT ON-LINE’. Pentru facilitarea dialogului pe comandă, vă rugăm să comunicaţi numărul Dvs. de telefon la care puteţi fi contactat de compartimentul RELAŢII CLIENŢI.
7. Dreptul de denunţare unilaterală a contractului
7.1. Consumatorul (persoană fizică) are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţă la cumpărare, fără penalităţi, fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului. Cheltuielile de returnare a produselor cad în sarcina consumatorului.
7.2. Produsele returnate nu trebuie sa aibă urme de folosinţă, uzură, deteriorări mecanice.
7.3. SOCIETATEA se obligă să restituie clientului sumele încasate pentru produsele returnate, în termen de maxim 30 de zile de la data denunţării de către client a contractului într-un cont bancar, indicat de client în scris.
8. Fortă majoră
SOCIETATEA nu poate fi responsabilă pentru neonorarea unei comenzi din cauze de forţă majoră. Forţa majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părţilor şi care nu poate fi evitat.
9. Reclamaţii
Reclamaţiile privind orice probleme pot fi transmise la sediul nostru din mun. Târgu Secuiesc, tel. +40 267 363 440, fax. +40 267 361 549, adresa de e-mail
online@secuiana.ro.
10. Modificarea Termenilor şi Condiţiilor
10.1. SOCIETATEA îşi rezervă dreptul de a modifica oricând şi în orice mod oricare dintre prevederile din Termeni si Condiţii sau Termenii şi Condiţiile în întregime, fără nici o notificare prealabilă şi fără a fi obligată să îndeplinească vreo altă formalitate faţă de utilizatori.
10.2. Orice modificare este acceptată deplin şi necondiţionat de către utilizatorii SITE-ului, prin simpla utilizare sau accesare a oricărei facilităţi oferite de site, intervenite oricând după operarea modificării.
11. Legea aplicabilă. Litigii
11.1. Drepturile si obligaţiile utilizatorilor SITE-ului şi ale SOCIETĂŢII, prevăzute de Termeni şi Condiţii, precum şi toate efectele juridice pe care le produc Termenii şi Condiţiile vor fi interpretate şi guvernate în conformitate cu legea română în vigoare.
11.2. Orice litigiu născut din sau în legătură cu Termenii şi Condiţiile va fi soluţionat pe cale amiabilă. În caz de imposibilitate de a ajunge la un acord, litigiul va fi soluţionat de către instanţa judecătorească română competentă.
12. Drepturi de autor
Drepturile de autor ale conţinutului SITE-ului aparţin în totalitate S.C. SECUIANA S.A.